Crystal Heart
masa dulu dulu :')
03 March 2011 | 1:59:00 PM | 0 comments
aku rindu gila zaman sekolah now , da la taon lepas is the meaning years for me , why ? haha , ta tau lah nape , but taon lepas la taon yang paling best dalam edop aku , first time aku jadi ketua kelas tapi gaye ta nampak langsung cam ketua kelas , then dapat jawatan ajk sukan di ostel , rasenye da jalankan tugas dgn baik , ta sangka dpt igtkan naufal yang dapat ajk sukan ttbe name aku pulak yang naik time pelantikan tu , muka santak gelabah gila babi ==" haha , tekejot gila kot , then makin hari makin sayang :') , actually kitorang mase kenal mula mula dulu ta pena rapat sampai camni , macam da 10 taon kenal , padahal baru 2taon 7bulan 2minggu , haha , now i miss u syg , now u so far from me :') i wait u , then , aku dapat nombo 2 dalam merentas desa , wow , haha , aku ta berenti langsung kot , dlm 15 mnt camtu aa lamenye , fight sama muzammil ta pon kitorang panggil kecik , aku kala bape saat je ngan die , ceh , kuang aja kau hahaha , ==" , padan muka kau dapat nombo 2 kan taon ni , haha , agi agi time mase nak lantik ketua kelas 5LAMDA 2010 ,

ustazah zuraidah:oke , saya selaku guru kelas ini ingin melantik ketua kelas pada hari ini , memandangkan saya ta berapa kenal korang semua , saya nak kamu semua bagi cadangan ,

syafiq:saya pilih SENDEP , die ade ciri ciri pemimpin ustazah ,

ustazah zuraidah:sendep? siapa sendep?

5lamda:(semua mata tertumpu pada sendep)

ustazah zuraidah:siapa nama betol dia? kamu ni bapak die da bagi nama sedap sedap

5lamda:amirul sendep(sambil gelak macam nak roboh bangunan sekolah)
sendep:(buat muka bodoh beliau seperti tidak tahu apa yang terjadi)

ustazah zuraidah:saya cepuk sorang sorang kang

fyka:saya pilih raja

ustazah zuraidah:ada lagi?

5lamda:tutop ...

ustazah zuraidah:siapa setuju amirul jadi ketua kelas angkat tangan ,

5lamda:(semua angkat tangan) haha ,

ustazah zuraidah:siapa pilih raja?

5lamda:(berapa orang je)

ustazah zuraidah:saya tahu ni mesti niat nak kenakan orang ni ,

syafiq:(ketawa ta ingat dunia)mana ada ustazah , kitorang memang nak die jadi la ,

ustazah zuraidah:dahla capiq , saya tau niat awak , oleh sebab itu kita lantik raje jadi ketua kelas , setuju ?

5lamda:setuju

grrr , haha , ta bole la , aku kene jadi dengan cara yang ta masok akal , kuang aja gila korang haha ,aku jadi dua ketua , first ketua tido and ketua merayap , hahaha , rindu gila nak gelak gelak ngan korang weh , jom reunion , hahaha ,

aku rindu budak aspura junior , popo , kecik , etot , poney , odah , haha , macam macam gelaran ada nih , diorang selalu sakat aku kalau aku diam o tga penat , kejam kan buat senior camtu , haha , tapi kalau aku aktiv memang kene jela diorang , haha , aku lagi kejam ,

seriusly aku rindu semua ini , da takan ada zaman seluar hijau and baju putih lagi da , da berlalu , tunggu anak jela nanti tu pon kalau zaman tu baju sekola warna camtu lagi , hahaha =="

kalau saya doraemon , saya nak ulang ulang kehidupan ini :'D , life is fun u know that , terima kasih YaAllah

Labels:


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries