Crystal Heart
tagged dari budak sekola (:
16 March 2011 | 3:47:00 PM | 0 comments

tido? err , ni ke soalannya? okay aku suka gila tido , tapi ta gemok2 pon =="

kenape korg suka tido ?
kenapa? sebab , kalau kita tido kita ta susa kan org lain , org lain pon ta kan bengang ngan kita , then bangun-2 konfem biol then da ta ingat pe yg kita pk tadi sampai bole buat kita jadi macam hulk , hahaha


dalam sehari berapa jam korg tido ?
err , ekot mood , kalau penat sangat atau tade org gangu confem bom meletop pon ta seda lah :D


korg ade berape bilik ?
satu jela pon , ingat aku tamak sangat ke sume bilik dalam uma aku ni pon aku nak

sebelum tido ap korg buat ?
baca doa , bukak selimut , pelok metoo *err adalah , haha , then aku pon tidolah

ap 3 perkara yg korg akn buat bila korg bgun tido?
menggeliat
perlahankan kipas *kalau sejuk
cari metoo aku lah *kdg-2 die hilang --"


tag 3 orang untuk jwb soalan ni , and tinggalkan link post korg tuu dekat comment okayy.
kali ni aku nak semua orang , meh amek tag ni dari aku tau (:

Labels:


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries