Crystal Heart
tagged
20 March 2011 | 9:37:00 PM | 0 comments
thanks budak gemok =="

1. Ceritakan pasal sorang rakan baru anda (letak gambar sekali) kalau ada blog letak link.



2. Ceritakan pasal gambar diatas.
ni faros budak gila --' dia suka cari pasal dengan aku tapi dulu kat sekola aku pena borak pon ngan die

3. Letakkan satu gambar yang membuatkan dia rasa anda seorang yang kecoh.
aku ta kecoh , dia je yang kecoh -,-

4. Kenapa letak gambar diatas.
okay dia suka cari pasal dgn aku , tapaya gamba2 , =="

4. Kenapa letak gambar diatas.

sebab dia lagi gedikk dari aku -,-

5. Sayang dia ?
kenapa nak aku pulak yang sayang dia -,- tablo dia lahh

6. Kenapa sayang ?
tanya tablo dia lah hoi hoi

7. Dia in relationship ke tak ?
yup yup , i always pray for her relationship (:

paos memang suka cari pasal dgn aku -,-


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries