Crystal Heart
tag
16 April 2011 | 1:03:00 AM | 0 comments
Apakah nickname anda?
oke nickname aku ade banyak , macam-2 org panggil aku sekarang nih , antara yang selalu nye
raje
ijam
sharul
keding
tgok orang aa , kdg-2 nama ta pena pon ade --'

Anda seorang yang...?
seorang yang ? haha , for sure aku nih baik kan ? orang yang menilai mcm mana diri seseorang tu , so , korang yang nampak mesti aa tau aku ni mcm mane kan (:

Insan teristimewa? describekan kenapa dia teristimewa di mata anda.
mak , abah , adik , atuk , ramai lagi lah
da tade soalan lain ke ? --'
aku ta ya ckp pon mesti da tau sape punye , lalalala , haha , kenape die istimewa di mata saya? sebab saya suka tgok mata dia , *sepet, hahaha! jgn mara tuan punya badan (:

Lagu kesukaan anda?
ofcos banyak lagu kesukaan aku meyh --' sala satunye lagu yang aku letak kat blog sekarang nih , i love JB song ^^ , k-pop , avenged sevenfold , bruno mars , senang cite semua la aku telan , HAHA!

Makanan kesukaan anda?
makan ea? semua aku telan , yang penting S.A.Y.U.R aku paling penci gila BAB , HAHA! ta tau kenape , tapi ta semua sayur lah , kobis aku makan la sohai ^^
CADBURY ^^ lama ta telan benda tuh , aku minat gila ^^

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda?
aku jarang bawak beg , kalau jalan jaoh baru bawak , tu pon yang selalu ade , lappy , sikat , gel , berus gigi , facial face

kali terakhir anda menangis dan kenapa ?
err , bila eh ? rasenye time nak bla dari asrama kot , rindu nak sakat budak-2 junior , nak bahan-2 org lagi , haha , aku nangis teruk gila kot time tu --' buat malu je

SAYA NAK TAG

Labels:


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries