Crystal Heart
cucu (':
02 May 2011 | 1:13:00 PM | 0 comments

aku tau kau bole
aku tau kau kuat
jangan putus asa cepat
kita selalu senasib kan (':
jyeahh
serisuly aku ta pena bosan bagi kau semangat
aku ta pena pon fedup kenal kau
even sejak kenal kau , aku pon da jadi bengong cam kau
aku akan ada untuk kau , kau pon akan ade untuk aku kan ? (':
bia orang dengki ngan kita , yang penting kita jangan jadi camtu gak
sabar akan mengajar kita banyak pengalaman
kau jaga diri elok2
jangan lupa makang , ni ta makang ubat pon susa --'
aku sepak laju-2 kang tau aa

even susa kita nak lepaskan o lupekan something yang sangat bernilai untuk kita
kita kene kuat gak right (':
cucu dan atok untill death right (':
even kau bukan dara daging aku
aku tetap care kau macam adik aku
bila senang sama-2 susa pon mesti kene sama-2 gak

*amek ni aku belanja ^^

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries