Crystal Heart
seharibersamaahmadsendep
04 May 2011 | 3:41:00 PM | 0 comments

malam tadi aku call die nak ajak pegi sch nak jumpa c.sopi
call punya call die angkat
"mad kau da tido ke"(senyap je)
"mad"
"pe"(baru jawab)
"dala pegi tdo lah kau sana"(haha)

pastu pkol 7 aku im die ajak pegi sch pukol 9.30
"ok . lau ak lmbt kau tggu nafeh , lau kau lmbt gak ak tggu nafeh ."
"oke2"

nak dipendekan cerita aku punya ngantok lepas anta im kat si sendep tu aku tetido
haha
memang target aku pkol 9.30 nak bangun(maklumlah balik lambat)--'
sampai pkol10 aku buat taik mata
nasib baik kau kejutkan aku sendep
haha
bangunbangun
dengan gelabahnye aku teros bangun pastu teros pegi mandi
sampai je kat nafih sendep da abes makang da , haha
pastu teros gerak sch

sampai-2 kitorang teros terjah bilik kaunseling yang baru 2kali aku masuk --'
teros masuk blik c.sopi

part yang paling best
*mse skola mnengah dye pnah cri awek tp xdpt.
*pastu time kt ostel kne rotan sbb blaja t'lbih wktu(prep) smpi kol 2pagi.
*abes SPM dpt twaran form6 n Matrik , tp ayah dye xksi msuk Matrik n t'pkse la msuk form6 bab yg sponsor duet ayah dye bkan dye . haha . sian .
*mlu ngn mmber laen sbb sme ad yg kt Matrik la U la .

dan
"saya rancang saya punya masa depan saya nak kawin umo 26"
"kalau bole saya nak dapat cucu sebelum saya tutup"
isteri die call
"bang gas da abes"(hahaha)

akhirnya pkol 12 camtu gak aa baru abes
terima kasih cikgu sopi (:

form6ohform6

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries