Crystal Heart
budak mentah --'
02 June 2011 | 3:42:00 PM | 0 comments
hey
apa lagi masalah kau budak mentah --'
sedarlah kau da banyak putar belit cerita
selama ni aku sabar je dengan kerenah kau
aku ekot je cakap kau
bagus aa kau kan
kau cakap kawan-2 kau sendiri buat cerita padahal kau yang cakap benda tuh kat diorang
siap tunjuk lagi
yeahh
kau memang perfect sampai nak tudoh aku kaki perempuan (':
padahal kau ta tau weh ape hubungan aku ngan diorang
masa aku kesusahan , masa aku kesedihan
ada kau datang bagi semangat kat aku ?
ada kau tanya khabar aku ?
sedangkan aku kat sini macam orang bodoh tanya khabar kau
aku malu tau orang pikir aku macam da ta waras
)';
macam meronta ronta nak kau
padahal diorang ta tau aku risau pasal kau
yeahh
aku bukan taste kau kan ?
good
kau pon bukan taste aku lah HIPOK
aku bukan berdendam or what
yeahh kau lah yang paling perfect kan (':
sebab tu kau bangga nak cerita kat orang yang kau ramai admire
bagus aa kau kan
bagus gila aa
pastu pandai putar belit cerita
yeahh
hati aku da hancur sekarang
sebab kau
sebab kau
nak tau ta diorang tu sape untuk aku
diorang pembakar semangat aku
tade diorang aku ta kan dapat bertahan sampai sekarang
kalau nak harap kan kau
salji 2 kali turun kat Malaysia ni pon kau ta kan datang

notaakhir*hope kau stop stalker hidup aku , stop stalker blog aku , sebab hidup aku ta pena memerlukan orang macam kau
teimakasihsangatsangat (':


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries