Crystal Heart
cuti da habis (:
12 June 2011 | 9:51:00 AM | 0 comments
"amacam cuti panjang bro ? best ?"
tagline KL Gangster ;D
hari ni last cuti sem --'
kejap je masa berlalu
macam-2 da berlalu 2 minggu ni
sometime make me down
sometime make me happy (';
HW ta sentuh apa pon --'
teruk gila aa aku
malam ni menggelupur aa buat kan , haha

syerajaimi (:
tade korang aku rasa cuti ni jadi bosan+blur gila doh
mule-2 macam segan nak rapat dengan korang
umur kita jauh beza right
sory kalau perangai aku da menyakitkan korang
sometime perangai aku pelik siket
bila aku down korang yang up kan aku balik (';

aimihun
kita ada misi baru right ;'D
haha
nanti kalau aku ada masa aku amek ea costume aku tu
good luck untuk result PPT (:
hope kau ta dapat macam UB1 hari tu --'
jangan buat aku gelak lagi okay
jaga diri , kalau ada pape kau call je
insyaAllah
aku akan ada je untuk kau

sitikus
hey kenapa ye --'
sory kalau awak nampak perangai saya berubah
sory buat awak down
now saya da ta paham dengan awak --'
bila tanya cakap ta de pape je
haiyo
came on lahh
we are sibling right
good luck PPT jugak okay (:
tambah lagi banyak A
jangan simpan

nota akhir*yaAllah kau kuat kan aku kembali yaAllah , hambamu ini lemah tanpa Mu (';

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries