Crystal Heart
ba ba i dunia (':
08 July 2011 | 9:03:00 PM | 0 comments
even satu saat lagi aku akan mati
even satu jam lagi aku akan mati
even satu hari lagi aku akan mati
aku nak korang jaga diri elok-2 (':
mungkin aku da ta seistimewa macam kau kenal dulu right
bagi korang aku da berubah right
aku memang teruk right
kalau korang rasa aku ni dah ta berguna langsung untuk korang
aku ni menyusahkan hidup korang
kau bunuh je aku sekarang , tapun kau suruh aku mati sekarang
aku lagi suka doh (':
ta de aku nyusahkan hidup korang lagi
ta de buat korang pening pk pasal diri aku lagi
minggu ni aku ta cukup rest , sory --'
aku tertekan sgt minggu ni
maafkan aku (':

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries