Crystal Heart
if we can backspace the time (':
26 July 2011 | 10:24:00 PM | 0 comments
kalau saya superman saya nak pergi masa lalu
nak ubah semua yang aku tanak jadi tu jadi
tapi aku bukan superman [':
aku bukan mana mana superhero
aku hamba Allah yang lemah
aku cuma ada kekuatan untuk berdoa dan meminta darinya untuk memudahkan kehidupan ini [':

life is beautiful (:
kehidupan tu memang indah yeahh
teramat indah

mulut tikus
#kang kena baling botol kang
haha
be strong lahh kakngah
even dia banyak sakitkan hati kita
kita sabar dan terus bersabar oke [':
Allah maha adil
berdoalah padanya
insyaAllah

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries