Crystal Heart
terimas Superman (:
19 July 2011 | 10:06:00 PM | 0 comments
ta semua yang indah itu akan terusan indah
ta semua yang kita sayang itu akan kekal jadi milik kita
ta semua yang kita harapkan akan kita kecapi
ta semua yang kita tidak jangka akan berlaku
semuanya akan berlaku sekelip mata (:

kenapa aku sayang nak tinggalkan dunia ni ?
sebab amalan aku belum cukup lagi
sebab pengorbanan aku belum cukup untuk aku tinggalkan dunia ni
sebab aku belum berjaya lagi
sebab aku nak balas jasa makabah aku dulu
sebab aku tanak tinggalkan orang yang aku sayang seorangan (':
sebab aku nak ada untuk diorang yang memerlukan aku
terlalu banyak sebab

kawan yang jujur dan ikhlas sukar dicari
kawan yang tikam belakang mudah dicari
manusia tiada yang sempurna
tetapi manusia adalah makhluk ciptaan Allah yang paling sempurna (:
berkawan biar beribu
cintaku hanya padamu
terima kasih Allah (':

aku takan menangis
sebab aku da cuba yang terbaik
aku nak jadi yang terbaik
Superman <3

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries