Crystal Heart
4th ramadhan
04 August 2011 | 9:49:00 PM | 0 comments
terimakasih ALLAh [':
puasa ni aku da jarang nak makan
kalau buka pun aku makan sekali jee
lepas tu aku dah ta kan ade selera nak makan dahh
aku pun ta tahu kenapa --'

hey august
please be the good month to me dear [';
aku nak lupakan yang lama
aku nak buang kisah yang lama
aku nak buang duka yang lama

new book (:
buku baru di bulan mulia ni
insyaAllah
aku nak jalani hidup baru
terimakasihawaksebabsudihadirdalamhidupsaya [':
<3
kbaii

*selamatberpuasakalaunakselamathariraya ;DD


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries