Crystal Heart
away from zina (':
12 August 2011 | 10:12:00 AM | 0 comments

jangan lah kamu menghampiri zina (:

saya hendak bercinta selepas kahwin
#insyaAllah (':

ini yang aku takut kalau aku bercinta sekarang (':
aku takut menyayangi sesorang itu
sebab
aku takut aku hilang orang tu
kenapa ?
sebab aku tanak luka tu terbeku kat dalam hati aku

STPM bukan benda main main
aku sendiri kan yang pilih jalan nih
aku nak masuk U macam orang lain
aku tanak main main lagi dah (':
aku ta nak banyak berangan lagi dah
yes
ini keputusan muktamad aku (':

trial da dekat kan awak ?
study sungguhsungguh oke (':
i know u can do it
friend ? (':

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries