Crystal Heart
belajar anyam ketupat (;
28 August 2011 | 3:25:00 PM | 0 comments
hari ni aku belajar buat ketupat dengan nenek aku (;
memang kena ada bnyak kesabaran nak buat benda alah neh -.-
silap silap boleh terbakar rumah aku sebab bengang ta siap siap

ni adik adik aku yang menyibuk tengok aku buat ketupat
iya : buat apa tu ?
aku : buat ketupat
iya : pandai ke ?
aku : pandai lahh -.-
(ingat abang kau neh ape)

neh taiko ajar aku buat ketupat neh ;D
terima kasih atokk <3
i love u soooo much !
hahaha
atok : tapayah nak menyibuk !
aku : nak belajar pon ta boleh -.-
atok : belajar ape , hancur jadinya , membazir jelahh kau neh
aku : sebab puasa lahh hancur , geram -,-


step satu , step dua , dan akhirnya !
see , jangan ingat perempuan jee boleh buat yee


oke muka batak plus bangga (!)

kbaii , aku rindu korang syerajaimi (';

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries