Crystal Heart
good luck Trial bacth 96 (:
13 August 2011 | 12:47:00 PM | 0 comments

aku buat khas untuk korang semua ((:


lama gilaa ta jumpa kau ((':
good luck etot
kalau dulu aku bole marah kau kalau ta belaja
sekarang da jauh
aku ta bole nak suruh kau belaja selalu lagi da (':
buat yang terbaik oke hee [:

izan mikami (:
good luck noobiest
haha
kau hafal lah one peace kau tu sampai lebam ye
masuk dalam paper sejarah nanti
"siapa kah nama lanun dalam one peace?"
lol -.-


budak pendek botak ((:
aku rindu nak begurau dengan kau dengan etot samasama (':
belajar rajin rajin , jangan nak main je
popo popo popo
tu je lah yang kau ada
jangan leww sombong -.-
kau je yang sombong dengan aku sekarang ni


aimihun <':
makan ubat dol
kau nak trial da
pegi tusyen je mest text aku cakap
"hari ni abg ** hensem"
lol -.-
jijik aku
ingat aku gay ke
hahaha
nanti lepas trial kita melalak leww samasama lagii <':
kita skypo sampai lebam
buat yang terbaik
tanam azam baru
jangan ulangi kesilapan di UB1 kau -.-
tido lagi aku tampa kau


siti siti siti [':
takan PPT bole 8A trial ta bole kan
mesti bole punyee
kalau buat betul betul
nanti mama awak kasi je mana awak nak pergi ((:
jangan difikir kan sangat lah benda annoying tu oke
get it ?
nanti lawan boling kat skypo lagi ea <':


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries