Crystal Heart
i'm Superman !
17 August 2011 | 8:13:00 PM | 0 comments

i'm Superman (':
aku kuat macam Superman
aku hebat macam Superman
aku gagah macam Superman
sebab aku kan Superman [':

aku nak lepas kan semua ni
aku tanak hold lagi dah benda nih
aku tanak tanggung lagi dah benda nih
aku tanak amek risiko lagi dah lepas nih
aku tanak semua nih [':

aku da serik serik serik !
ini bukan masa nya untuk aku berkasih
aku ta sedia lagi untuk semua nih
aku memang suka sakit kan hati orang kan ? [':
aku memang teruk
aku memang suka buat orang menaruh harapan dekat aku
aku yang dulu dah MATI !

jangan cari aku yang yang dulu
dia dah ta pernah wujud dalam hidup korang dah
idol [:
aku nak ade semangat ta pernah putus asa macam dia nih
lupakan aku kalau itu boleh buat kau bahagia (':

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries