Crystal Heart
Selamat Hari Raya Eid Fitri (;
29 August 2011 | 10:14:00 PM | 0 comments


masing masing kat depan TV pukul 8 tadi tunggu orang tuh umum raya ke ta
tapi tahun neh kan dah tukar orang -.-


semua post kat kat FB nak pasal raya jee kan -.- kfine
thanks untuk semua yang wish kayy , ta kisah lahh kat fon ke kat fb ke
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI (!)
now dah ta exited macam dulu dah -.-
dulu kalau malam raya macam neh rumah nenek aku mesti penuh dengan suara budak budak
kecoh gila vavi kot
now masing masing da dewasa , kadang kadang raya ke-4 macam tuh baru ade yang balik
tahun neh cuma Mak long , Mak ngah dengan Acik jeh balik ):

aku rindu yang dulu dohh

main bunga api sampai lebamm , haha

Mintak ampun dari hujung rambut sampai hujung kaki , tahun neh aku banyak menyusahkan korang korang korang kan (':
aku insan yang lemah , semua orang akan melakukan kesilapan
di bulan yang mulia neh aku nak mintak maaf kat korang , siapa yang terasa hati , ade dendam pape dengan aku tuh minx diampunakn (;

hik hik , esok kumpul duit raya ;D
kbaii

Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries