Crystal Heart
yes dulu aku memang lain (':
01 September 2011 | 7:27:00 AM | 1 comments


haha , mesti korang blur kan kenapa aku post gamba neh , okay now aku nak bagitau kenapa dulu dan sekarang aku lain gilaa
yes memang dulu sombong gilaa vavi right (':
aku takan melayan korang even senyum pun , nak pandang korang pun aku akan tunduk bila selisih
memang lain sangat aku yang dulu dengan aku yang sekarang
biarkan ia berlalu , past is past
kosong kosong dah pun antara kitorang , siapa salah ?
dua dua salah , and kitorang pun dah ta contact each other

and even matter happend aku tetap rindu kau yang dulu (':
bak kata MIASARA
"kalau ada jodoh kita jumpa lagi"


Older Post | Newer Post
The Disclaimer
Hey guys ! This is my second skin :) Do replace with your own text .

Shout Here !
Put your shoutmix code here. The width must be 200px k ?

Big Thanks To Them
Skin By : Sarah Afiqah
Basecodes By : Jaja
Background by : FPA

Navigations Here

About Links Entries